مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-05سياسي

ساخت هواپیما های بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی دوشنبه شب در حاشیه گرامیداشت شهید خلبان محمد نوژه و شهدای نیروی هوایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساخت هواپیما های بدون سرنشین در این نیرو خبر داد و گفت: به زودی جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی رونمایی می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی دوشنبه شب در حاشیه گرامیداشت شهید خلبان محمد نوژه و شهدای نیروی هوایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش با اجازه از سلسله مراتب فرماندهی، وارد مقوله ساخت هواپیما های بدون سرنشین شده است.

وی، ساخت هواپیمای بدون سرنشین کمان 12 و 22 را نمونه ای از این تولیدات دانست و افزود: به زودی با رونمایی از دستاورد های نیروی هوایی در ساخت هواپیمای بدون سرنشین، زمینه خرسندی ملت ایران از این پیشرفت ها را فراهم خواهیم کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: سربازان رهبری انقلاب و ملت ایران در نیروی هوایی، با تمام وجود در راستای ارتقای توان عملیاتی تلاش می کنند و پیشرفت نیرو ها و به روز بودن آن ها در دستور کار نهاجا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت هواپیما های بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش

ساخت هواپیما های بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش