مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-11سياسي

خالص سازی، اسم رمز فتنه جدید / برخی جریانات سیاسی عامل التهاب آفرینی در دانشگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در بیانیه دفتر تحکیم وحدت پیرامون حواشی اخیر دانشگاه آمده است: هفته های اخیر شاهد آن بودیم که برخی جریانات سیاسی خاص منتسب به اصلاح طلبان با طرح کلیدواژه هایی نظیر خالص سازی دانشگاه و جوسازی علیه برخی از اساتید .

- در هفته های اخیر شاهد آن بودیم که برخی جریانات سیاسی خاص منتسب به اصلاح طلبان با طرح کلیدواژه هایی نظیر خالص سازی دانشگاه و جوسازی علیه برخی از اساتید مدعو پیشاپیش هیزم تحریک جهت التهاب در دانشگاه را فراهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در بیانیه دفتر تحکیم وحدت پیرامون حواشی اخیر دانشگاه آمده است: هفته های اخیر شاهد آن بودیم که برخی جریانات سیاسی خاص منتسب به اصلاح طلبان با طرح کلیدواژه هایی نظیر خالص سازی دانشگاه و جوسازی علیه برخی از اساتید مدعو پیشاپیش هیزم تحریک جهت التهاب در دانشگاه را فراهم کردند.

دفتر تحکیم وحدت ضمن محکومیت این لشگرکشی همه جانبه و نامنصفانه موضع خود را در سه بند اعلام می دارد.

  متن این بیانیه به شرح زیر است:   إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوّانٍ کَفورٍخداوند از کسانی که ایمان آورده اند دفاع می کند؛ خداوند هیچ خیانتکار ناسپاسی را دوست ندارددر هفته های اخیر شاهد آن بودیم که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالص سازی، اسم رمز فتنه جدید / برخی جریانات سیاسی عامل التهاب آفرینی در دانشگاه

خالص سازی، اسم رمز فتنه جدید / برخی جریانات سیاسی عامل التهاب آفرینی در دانشگاه