مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-11سياسي

سند فرهنگی مازندران رونمایی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران باتاکید بر اولویت فرهنگ در عرصه حکمرانی تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این عرصه ستود و گفت: - سند مهندسی فرهنگی رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی یکشنبه شب در نشست با رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: وزیر ارشاد دولت سیزدهم شخصیتی فرهیخته، اندیشمند و مدیر در تراز دولت انقلابی و نیز توانمند در سکانداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و با مدیریت وی وزارت ارشاد نقش جامعیت خویش را در مدیریت فرهنگی کشور احیا کرد.

سلگی اظهار کرد: تمامی عناصر و مسئولان این وزارتخانه در پرچمداری عرصه فرهنگ کشور مسئولیت کلیدی دارند.

معاون استاندار مازندران خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جایگاه اصلی خود در نقش آفرینی و طراحی مهندسی فرهنگی کشور باز گشته است.

این مسئول استانی با تشریح قابلیت های ممتاز فرهنگی مازندران اظهار کرد: انتظار ما این است که مدیران ارشاد در تراز این استان که پایگاه اولیه شیعیان است، گام های اثربخش بردارند.

وی با اشاره به مسئولیت محوری مسئولان و دست اندرکاران ارشاد شهرستان ها در جریان سازی فرهنگی افزود: مسئولان ارشاد باید از مدیریت های کارتابلی و اداری به عناصر جریان ساز فرهنگی تبدیل شوند و مجری تفکر فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند فرهنگی مازندران رونمایی می شود

سند فرهنگی مازندران رونمایی می شود