مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:412023-08-23اقتصادي

پیشرفت 80 درصدی پروژه مسیر بندر نوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سعید کیاکجوری صبح امروز به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی شامل دو بندر فریدونکنار و نوشهر است که حیطه دریانوردی آن از سواحل رامسر شروع شده و تا فرح آباد ساری است.

وی افزود: در سال 1400 و قسمتی از سال 1401 فعالیت در اداره کل بنادر و دریانوردی استان کاهش پیدا کرد اما با اقدامات انجام شده توانستیم بیشترین نرخ رشد فعالیت را به ویژه در سال جاری داشتیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران بیان کرد: مجموعه افزایش فعالیت تخلیه بارگیری اعم از کالاهای صادراتی و وارداتی در 5 ماهه امسال حدود 95 درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش داشت که در بندر نوشهر حدود 76 درصد و در بندر فریدونکنار حدود 173 درصد بوده است.

کیاکجوری اضافه داد: دلیل افزایش بارگیری بحث لایروبی است که باتوجه به کاهش تراز آب دریای خزر این موضوع فعالیت ما را به شدت تحت تاثیر قرار داد اما با تمهیداتی که از سال گذشته شروع شد توانستیم کشتی های بیشتری را جذب کنیم و تمرکز بیشتری روی بحث لایروبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باتوجه به کاهش تراز آب دریای خزر موضوع لایروبی یکی از مسائل مهم مدنظر بنادر است، تصریح کرد: تمهیداتی که اتخاذ کردیم اعتبار اولیه 100 میلیارد تومانی برای لایروبی 500هزار مترمکعبی در بندر نوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی پروژه مسیر بندر نوشهر

پیشرفت 80 درصدی پروژه مسیر بندر نوشهر