مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:102023-09-04بين الملل

اتحادیه اروپا از اظهارنظر درباره متهم سوئدی در ایران خودداری کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از یورو نیوز، کمیسیون اروپا امروز دوشنبه از تأیید اینکه آیا شهروند سوئدی که در ایران زندانی است، - پیتر استانو سخنگوی کمیسیون اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی امروز از اظهارنظر درباره متهم سوئدی در ایران خودداری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از یورو نیوز، کمیسیون اروپا امروز دوشنبه از تأیید اینکه آیا شهروند سوئدی که در ایران زندانی است، یکی از مقامات اتحادیه اروپا است یا خیر، خودداری کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، پیتر استانو سخنگوی کمیسیون اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی بعدازظهر امروز دوشنبه در سخنانی گفت: ما اطلاع داریم و از نزدیک پرونده یک تبعه سوئدی بازداشت شده در ایران را دنبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه، این اظهارات در پی گزارش اختصاصی نیویورک تایمز بیان شده است که نشان می دهد یک شهروند 33 ساله سوئدی به نام یوهان فلودروس (Johan Floderus) بیش از 500 روز است که در زندان اوین تهران به سر می برد.

به ادعای این روزنامه، یوهان فلودروس برای سرویس اقدام خارجی اروپا (EEAS) - سرویس دیپلماتیک اتحادیه اروپا- کار می کرد و پیش از این در مقام رسمی به ایران سفر کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا از اظهارنظر درباره متهم سوئدی در ایران خودداری کرد

اتحادیه اروپا از اظهارنظر درباره متهم سوئدی در ایران خودداری کرد