مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-03ورزشي

علت «زردی» چمن ورزشگاه آزادی مشخص شد


زمینی که در دو دهه اخیر خیال اهالی فوتبال برای داشتن یک زمین استاندارد و باکیفیت را راحت کرده بود، با بی تدبیری مسئولان ورزشگاه آزادی رو به «زردی» و خرابی گذاشته است.

- زمینی که در دو دهه اخیر خیال اهالی فوتبال برای داشتن یک زمین استاندارد و باکیفیت را راحت کرده بود، با بی تدبیری مسئولان ورزشگاه آزادی رو به زردی و خرابی گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با وجود گذشت چهار هفته از بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر، بسیاری از بازیکنان و کادر فنی تیم ها به انتقاد از کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی پرداختند.

این موضوع به ویژه در دیدار تیم های استقلال و استقلال خوزستان به خوبی نمایان شد و زمین ناهموار و رنگ و رو رفته آزادی نگرانی های زیادی را ایجاد کرد.

زمین ورزشگاه آزادی که چند دهه قبل کیفیت لازم برای برگزاری مسابقات فوتبال را نداشت، با صرف هزینه ای میلیاردی که در زمان خودش پول زیادی به حساب می آمد، به زمینی با کیفیت و استاندارد تبدیل شد و سالها بازیکنانی که در این زمین به میدان می رفتند هیچ دغدغه ای نداشتند.

با این حال از ابتدای لیگ بیست و سوم که همزمان با تابستان هم آغاز شد، کیفیت این چمن افت کرد و انتقاداتی را به همراه داشت اما اتفاق مثبتی پیرامون آن رخ نمی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت «زردی» چمن ورزشگاه آزادی مشخص شد

علت «زردی» چمن ورزشگاه آزادی مشخص شد