مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:452023-08-26سياسي

130 واحد منزل مسکونی توسط کمیته امداد اصفهان در حال ساخت است


مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در حوزه مسکن با همراهی دولت 130 واحد منزل مسکونی توسط کمیته امداد استان اصفهان در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریم زارع شامگاه شنبه در سفر به اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال گذشته با همراهی فرمانداری، شهرستان اردستان در موضوع اشتغال در خصوص تحقق فرصت های شغلی 100 درصد و در تحقق اعتبارات بیش از 95 درصد توفیقات داشته اند.

وی افزود: در سال جاری اعتبارات اشتغال دو برابر شده است و امیدواریم همراهی فرماندار و دستگاه های مربوطه شهرستان، امسال هم بتوانیم 100 درصد اعتبارات را جذب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه مسکن با همراهی دولت 130 واحد منزل مسکونی در حال ساخت است و به شرط تأمین زمین برای افراد واجد شرایط و فاقد مسکن، در تأمین منابع آن مشارکت خواهیم داشت.

زارع خاطرنشان کرد: در خصوص پنل های خورشیدی در شهرستان اردستان بیانات خوبی مطرح شد که امیدواریم با همکاری فرمانداری بتوانیم این کار را که در واقع یک ایجاد اشتغال پایدار است، در اردستان رونق دهیم.

وی با اشاره به انجام اقدامات خوب در حوزه تأمین جهیزیه و لوازم ضروری، یادآور شد: در حوزه نخبگان، مسائل فرهنگی و تحصیلی اقدامات خوبی صورت گرفته و در اردستان نیز با توجه به پتانسیل های موجود، برنامه ریزی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 واحد منزل مسکونی توسط کمیته امداد اصفهان در حال ساخت است

130 واحد منزل مسکونی توسط کمیته امداد اصفهان در حال ساخت است