مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-23سياسي

در معرفی شخصیت بی نظیر ابن سینا به جهان باید کوشید


رییس بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا با بیان اینکه در معرفی شخصیت بی نظیر ابن سینا به جهان باید کوشید، مطرح کرد: ابن سینا افتخار اسلام، قرآن و بشریت به شمار می رود.

- در معرفی شخصیت بی نظیر "ابن سینا" به جهان باید کوشید ایسنا/همدان رییس بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا با بیان اینکه در معرفی شخصیت بی نظیر ابن سینا به جهان باید کوشید، مطرح کرد: ابن سینا افتخار اسلام، قرآن و بشریت به شمار می رود.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی چهارشنبه یکم شهریور در همایش حکیم هزاره ها در همدان، با اشاره به اینکه معرفی مفاخر علمی جزیی از وظایف مردم است، تأکید کرد: چهره بزرگی مانند حسین بن عبدالله ابن سینا کسی است که جامعه و تاریخ نباید او را به فراموشی بسپارد و وظیفه مردم معرفی این شخصیت به جهانیان است.

وی با اشاره به اینکه تمام فلسفه مجاز است و باید از مجاز به عنوان پل استفاده کرد، خاطرنشان کرد: انسان کامل کسی است که قبل از قیامت خدا را ببیند و جمال و جلال خدا را درک کند.

دکتر محمود شالویی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور نیز ضمن تبریک روز فیلسوف بزرگ جهان اسلام حکیم ابن سینا که مقارن با روز همدان است، بیان کرد: همدان تمدنی دیرینه دارد که بر هیچ کس هم پوشیده نیست اما این تمدن نیازمند اتفاق میمون و مبارکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در معرفی شخصیت بی نظیر ابن سینا به جهان باید کوشید

در معرفی شخصیت بی نظیر ابن سینا به جهان باید کوشید