مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 09:512023-09-22سياسي

رژه اقتدار در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رژه های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی امروز با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، فرمانده هان نیروی انتظامی و نظامی و جمعی از مسوولان استانی و محلی در مرکز خراسان جنوبی برگزار شد.

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهارداشت: آنچه شما رقم زدید را نمی شود با قلم و سخن بیان کرد.

به گفته وی آن چه دشمنان انقلاب با جنگ علیه ایران به دنبال آن بودند محو جمهوری اسلامی بود که این آروز را به گور برده و خواهند برد.

وی تصریح کرد: همه دنیا زمینه ها را به گونه ای فراهم کرده بودند تا دنیا را علیه جنگ با ایران اسلامی وادارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: وقتی صدام مصاحبه کرد و گفت: بقیه مصاحبه در تهران معنی آن یعنی چه؟ آیت الله عبادی اضافه کرد: اراده، ایمان و حضور نیروهای مردمی سبب شد تا جمهوری اسلامی ایران با همه ترفندهای دشمن پیروز میدان باشد.

امام جمعه بیرجند با بیان این که اکنون شکست دشمن را در همه عرصه ها شاهد هستیم افزود: اکنون جمهوری اسلامی ایران در حال تغییر دنیا است.

دفاع مقدی فرهنگ و حرکتی جهادی جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در این مراسم ضمن تبریم هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هرچند مهیت جنگ ماهیتی خشن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه اقتدار در خراسان جنوبی

رژه اقتدار در خراسان جنوبی