مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-14اجتماعي

پیاده روی 1112 کاروان پیاده به سمت مشهد/ تأمین 400 محل اسکان برای زائران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) در خصوص حضور کاروان های پیاده اظهار داشت: - سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: در حال حاضر یک هزار و 112 کاروان پیاده در مسیر های منتهی به مشهد هستند و از لحاظ جمعیتی نیز تعداد زائران پیاده نسبت به سال قبل 40 درصد رشد دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) در خصوص حضور کاروان های پیاده اظهار داشت: تا کنون بیش از 91 هزار زائر پیاده خود را به مشهد رساند که از این تعداد 40 درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: براساس رصد صورت گرفته و اعلام کاروان ها از تمامی محور ها کاروان های پیاده به سمت مشهد در حرکت هستند که تا فردا عصر یک هزار و 112 کاروان وارد مشهد می شوند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) بیان کرد: براساس اطلاعاتی که از کاروان ها داریم 40 هزار زائر پیاده در مسیر تربت جام، 30 هزار نفر در مسیر سرخس در راه مشهدند و بزرگترین کاروان 2 هزار و 500 نفری زائر پیاده از نیشابور امروز در مسیر جاده مشهد قدیم هستند که تا روز شهادت امام رضا (ع) به مشهد می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی 1112 کاروان پیاده به سمت مشهد/ تأمین 400 محل اسکان برای زائران

پیاده روی 1112 کاروان پیاده به سمت مشهد/ تأمین 400 محل اسکان برای زائران