مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-28اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 172 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی


امروز به طور همزمان 172 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در هفته دولت سال جاری در شهرستان میامی با اعتباری بالغ بر 406 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

- ایسنا/سمنان فرماندار شهرستان میامی گفت: امروز به طور همزمان 172 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در هفته دولت سال جاری در شهرستان میامی با اعتباری بالغ بر 406 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

علیرضا آشوری6 شهریورماه در آیین افتتاح همزمان این پروژهها که با حضور استاندار در حال انجام است ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و خصوصا شهدای دولت و 3000شهید استان اظهار کرد: همانگونه که دولت مردم ،عدالت و مبارزه با فساد و شفافیت شعار یکی از روزهای هفته دولت است، سیزدهم نیز کار خود را با مردمداری، شفافیت و عدالت و مبارزه با فساد آغاز کرد.

وی به برخی از مهمترین توفیقات دولت اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه روابط با کشور های جهان و همسایه و تعامل با کشورهای عضو بریکس و شانگ های که اقتدار ایران را به نمایش گذاشته، از افتخارات این دولت است.

فرماندار میامی با بیان اینکه حل مشکلات واحد های تولیدی در سطح استان یکی دیگر از دستاوردهای ارزنده دولت است ادامه داد: دولت سیزدهم حمایت زیادی از بخش صنعت و تولید در این دو سال داشته است و همین حمایت ها باعث زنده نگاه داشتن امید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 172 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی

افتتاح و کلنگ زنی 172 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی