مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 07:302023-08-30سياسي

برگزاری شب شعر منطق عاشورایی در بهاباد یزد


آیین شب شعر منطق عاشورایی به مناسبت روز ملی منطق و بزرگداشت علامه ملا عبدالله بهابادی با حضور مدیران کل ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی فرماندار امام جمعه و جمعی از شاعران استان در مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی برگزار شد.

- احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و فرارسیدن ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: این فرصت کم تکرار، امکانی را فراهم کرد که علاقه مندان به شعر آیینی با محوریت شعر عاشورایی، بتوانند زمزمه های عاشقانه شعرا درباره امام حسین علیه السلام و واقعه عاشورا را از زبان خود شاعران بشوند و لذت ببرند، گاهی اشک شان بر گونه جاری شود و گاهی از چینش واژگان و هنرمندی شاعر به وجد بیایند.

وی تقویت روحیه ایثار و شهادت در نسل جوان، حفظ هویت فرهنگ به ویژه فرهنگ عاشورا، ترویج سبک زندگی حسینی و معرفی توانمندی‏ های ادبی و شاعران آیینی را از اهداف مهم این مراسم دانست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به برگزاری محافل شعر به ویژه درقالب شعر عاشورایی، بیان کرد: این محافل می تواند انگیزه ای برای هنرمندان و شعرای شهرستان بهاباد و حتی استان یزد در جهت افزایش شور و نشاط معنوی و بصیرت افزایی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب شعر منطق عاشورایی در بهاباد یزد

برگزاری شب شعر منطق عاشورایی در بهاباد یزد