مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-29ورزشي

سوء مدیریت مالی در اهواز و رفسنجان/ میلیاردرها چگونه قعرنشین شدند


دو باشگاه متمول فولاد و مس برخلاف انتظارات نتایج مناسبی به دست نیاورده اند که منجر به برکناری منصوریان از هدایت فولاد شده و در رفسنجان نیز نارضایتی هواداران را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فولاد و مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات عملا از باشگاههایی بوده اند که به اصلی ترین خواسته های خودشان رسیدند و اکثر بازیکنان مورد نظر را به خدمت گرفتند.

با وجود هزینه های قابل توجه صورت گرفته در این دو باشگاه نتایج اما فاجعه بار بوده و با باشگاههای کم بضاعت حاضر در لیگ قابل قیاس نیستند.

فولاد خوزستان بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد و مس رفسنجان هم در چهار بازی تنها دو تساوی و دو امتیاز به دست آورده که دور از انتظار به نظر می رسد.

در اهواز هواداران فولاد علیرضا منصوریان را عامل ناکامی تیم متمول خوزستان می‎دانستند و نتایج ضعیف در نهایت سرمربی قرمزپوشان را قربانی کرد اما در رفسنجان به نظر می‎ رسد بر اساس شعارهای تماشاگران مس، کادر مدیریتی مورد هدف قرار گرفته اند آن هم در شرایطی که مجموعه شرکت صنعتی مس هم با وجود تلاش برای کاهش هزینه های این باشگاه در رفسنجان شاهد هزینه های سنگین و بی سابقه در این فصل بوده است.

با وجود عبور از سقف اعتبارات و جذب برخی بازیکنان شاخص و گرانقیمت لیگ باز هم باشگاه مس عملکرد موفقی در این فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء مدیریت مالی در اهواز و رفسنجان/ میلیاردرها چگونه قعرنشین شدند

سوء مدیریت مالی در اهواز و رفسنجان/ میلیاردرها چگونه قعرنشین شدند