مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-04سياسي

پذیرش «فرزندخواندگی» 400 کودک بی سرپرست بیمار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهری سادات موسوی معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در تقسیم کار جدید موضوعاتی، چون پیشگیری از آسیب های اجتماعی، - مهری سادات موسوی معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی همزمان با هفته دولت مهم ترین اقدامات این معاونت را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهری سادات موسوی معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در تقسیم کار جدید موضوعاتی، چون پیشگیری از آسیب های اجتماعی، بازتوانی اعتیاد و مشاوره و امور روانشناختی در دستور کار قرار گرفته است.

تجهیز اورژانس اجتماعی به 1200 دستگاه بی سیممعاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تجهیز تیم های عملیات اورژانس اجتماعی به دستگاه های بی سیم را اقدام تحولی و موثر در تسریع و تسهیل ارائه خدمات تخصصی اجتماعی روانی به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در شرایط بحرانی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر یکهزار و 200 دستگاه بی سیم با توجه به ماهیت ارتباطات و تماس هایی که با اورژانس اجتماعی گرفته می شود و برخورداری از یک فضای امن به 31 استان کشور تحویل شده است.

پایان صف انتظار زنان سرپرست خانوار پشت نوبت دریافت خدماتاین مقام مسئول با بیان اینکه تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت بهزیستی از آذرماه سال 1401 به صفر رسید، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش «فرزندخواندگی» 400 کودک بی سرپرست بیمار

پذیرش «فرزندخواندگی» 400 کودک بی سرپرست بیمار