مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-09حوادث

علت استشمام بوی نامطبوع در شمال اصفهان مشخص شد


منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: شب گذشته ساکنان شمال اصفهان مناطق رهنان، خیابان امام خمینی، ملک شهر و خانه اصفهان بویی را شبیه بوی گاز استشمام کردند و هزاران تماس با آتش نشانی و شرکت گاز داشتند.

وی افزود: بلافاصله تیم های آتش نشانی اعزام شدند و ارزیابی اولیه را انجام دادند، بر اساس یافته ها مشخص شد یک تانکر ته مانده مواد شیمیایی را در منطقه رهنان در فاضلاب تخلیه کرده است.

شیشه فروش بیان کرد: بلافاصله تیم های شرکت آبفا اعزام شدند و در 2 مرحله، شست وشوی فاضلاب انجام شد، این فاضلاب از رهنان به سمت خیابان امام خمینی و برخوار می رفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: نزدیک صبح این بوی گاز کمتر احساس شد و مقرر شد تیمی از شرکت آبفا و نیروی انتظامی موضوع را بررسی کنند تا راننده خاطی را از طریق دوربین ها رصد کنند و مسائل حقوقی و قضایی آن را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تیمی از محیط زیست و بهداشت نیز اعزام شد تا مسائل بهداشتی آن را بررسی کنند، تصریح کرد: چندین مورد دیگر شبیه این حادثه در ماه های گذشته گزارش شده است، در منطقه درچه کارگاه های صنعتی و سایت های دفع پسماند وجود دارد که باید پسماندهای صنعتی را آنجا استاندارد امحا کنند اما بعضی افراد سودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت استشمام بوی نامطبوع در شمال اصفهان مشخص شد

علت استشمام بوی نامطبوع در شمال اصفهان مشخص شد