مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:002023-08-27فرهنگي

نگاهی به خوش قولی ها و وعده بعیدهای دولت در موسیقی!


به مناسبت هفته دولت، بنا است که به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه موسیقی که مهم ترین بخش های آن برگزاری کنسرت و انتشار آثار موسیقایی است نگاهی داشته باشیم که در نگاهی اجمالی، - دفتر موسیقی از ابتدای سال 1401 تاکنون، 4375 مجوز برای این دو بخش صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از اینکه بخواهیم به عملکرد دولت سیزدهم در بخش موسیقی که مرداد سال 1400 به روی کار آمده است، بپردازیم، می توانیم به این نکته اشاره کنیم که این دولت در حوزه فرهنگ و هنر، محمد مهدی اسماعیلی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری را به عنوان معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد الهیاری را به عنوان مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیده است.

و اما برای بررسی عملکرد دولت در حوزه موسیقی، می توان به آمارهایی مراجعه کرد که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از زمان حضور محمد الهیاری در این بخش، به صورت ماهیانه، منتشر کرده است.

در این آمارها تعداد کنسرت های برگزار شده، تعداد مجوزهای انتشار آلبوم و تک آهنگ اعلام شده است.

به طور کلی با بررسی این آمار، مشخص می شود که تعداد کنسرت های برگزار شده در سال 1401 در تهران در سالن های بالای 1200 نفر 606 کنسرت و در کل کشور 3913 کنسرت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به خوش قولی ها و وعده بعیدهای دولت در موسیقی!

نگاهی به خوش قولی ها و وعده بعیدهای دولت در موسیقی!