مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:512023-08-24اقتصادي

شیلات: قیمت ماهی و میگو با پرورش آبزیان کاهش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سید حسین حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران ظهر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه مرکز تولید مولدین عاری از بیماری خاص میگو با اعتبار 57 میلیارد تومان در ساحل تنگستان اظهار داشت: این مرکز با ظرفیت دو هزار تن در سه هکتار و با زیربنای 1.

6 هکتار احداث می شود.

وی افزود: اشتغال زمان ساخت این مرکز 40 نفر و اشتغال زمان بهره برداری آن 25 نفر است.

حسینی با بیان اینکه اکنون بخشی از نیازهای کشور در حوزه تأمین نهاده ها در حوزه امنیت غذایی از خارج کشور تأمین می شود عنوان کرد: با عملیاتی شدن پروژه مرکز تولید مولدین عاری از بیماری خاص میگو، علاوه بر خوداتکایی منطقه، به مقاوم سازی در برابر بیماری های میگو کمک زیادی می شود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: گرانی محصولات آبزیان با آبزی پروری مرتفع خواهد شد که در این راستا در حوزه تولید لارو ماهی دو سرمایه گذار بخش خصوصی دعوت به کار شدند که با به ثمر رسیدن پروژه های آن ها، استان بوشهر علاوه بر تولید لارو ماهی، نیاز سایر استان ها را تأمین خواهد کرد.

رییس سازمان شیلات ایران با توجه به اهمیت قابلیت پرورش در پایه های زیستی دریایی گفت: در این پروژه ها با حمایت استاندار از جهاد و شیلات، بسیاری از کارهای مغفول مانده و دستورات مقام معظم رهبری در خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیلات: قیمت ماهی و میگو با پرورش آبزیان کاهش می یابد

شیلات: قیمت ماهی و میگو با پرورش آبزیان کاهش می یابد