مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-09اجتماعي

پویش«به وقت کتاب» در مراکز کانون پرورشی اردبیل در حال اجرا است


مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: پویش« به وقت کتاب» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در مراکز کانون اردبیل در حال اجرا است.

- اردبیل-مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: پویش به وقت کتاب با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در مراکز کانون اردبیل در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ملیحه ملک زاده فرد ظهر شنبه با حضور در مراکز کانون اردبیل اظهار کرد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و ترغیب افراد به کتابخوانی، پویش به وقت کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه امروزه برای رشد و شکوفایی استعدادها، دانش و توانایی افراد جامعه به خصوص قشر کودک و نوجوان بیش از هر زمان دیگری نیازمند مطالعه هستیم، گفت: توسعه و ترویج کتاب خوانی از اهداف مهم برنامه های مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان استان اردبیل با اشاره به همکاری خوب مربیان مراکز کانون استان در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی ادامه داد: برنامه های ترویجی فرهنگ کتاب خوانی، به صورت مستمر در مراکز کانون برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش«به وقت کتاب» در مراکز کانون پرورشی اردبیل در حال اجرا است

پویش«به وقت کتاب» در مراکز کانون پرورشی اردبیل در حال اجرا است