مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-18اجتماعي

لزوم رفع محدودیت ها جهت توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: محدودیت هایی که باعث عدم توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش می شود را باید رفع کرد تا زمینه تحصیل برای متقاضیان و علاقه مندان به این رشته فراهم شود.

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: محدودیت هایی که باعث عدم توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش می شود را باید رفع کرد تا زمینه تحصیل برای متقاضیان و علاقه مندان به این رشته فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی در سیصد و سومین جلسه کمیسیون برنامه های درسی و تربیتی گفت: هدف آموزش و پرورش توسعه کمی و کیفی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش متناسب با استانداردهای ملی، بازار کار و پذیرش عمومی و علائق جامعه است.

وی افزود: باید محدودیت هایی که باعث عدم توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش می شود را رفع کرد تا زمینه تحصیل برای متقاضیان و علاقه مندان به این رشته فراهم شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه توجه جدی به توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش یک ضرورت است، اظهار کرد: اگر دنبال افرادی ماهر، توانمند و با کارآیی بالا برای ورود به بازار کار هستیم، مدیریت کلان کشور باید نسبت به توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش اهتمام ویژه ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع محدودیت ها جهت توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش

لزوم رفع محدودیت ها جهت توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش