مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-11حوادث

توقیف جنسیس با 70 کیلو مواد مخدر در لنگرود


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری دو قاچاقچی و کشف 70 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو جنسیس آنها در شهرستان لنگرود خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری دو قاچاقچی و کشف 70 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو جنسیس آنها در شهرستان لنگرود خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به دریافت خبری مبنی بر فعالیت دو قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان، افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پیگیری موضوع را در دستورکار قرار داد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام این که پس از اقدامات فنی صورت گرفته، خودرو جنسیس قاچاقچیان حین انتقال مواد مخدر در شهرستان لنگرود توسط پلیس شناسایی و متوقف شد، ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 70 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان 36 و 41 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

احمدپور گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه 128 را راه اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف جنسیس با 70 کیلو مواد مخدر در لنگرود

توقیف جنسیس با 70 کیلو مواد مخدر در لنگرود