مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 01:152023-09-10بين الملل

آمادگی 60 تا 70 کشور برای کمک به زلزله زدگان مغرب


وزیر دادگستری مغرب از آمادگی دهها کشور برای کمک به زلزله زدگان این کشور و اعزام تیمهای امداد و نجات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر دادگستری مغرب در تازه ترین به روزرسانی درباره زلزله مرگبار اخیر در این کشور گفت: تا زمانیکه به طور کامل و قطعی مطمئن نباشیم که هیچ بازمانده یا حتی جسدی زیر آوار وجود ندارد، عملیات جستجو و نجات را متوقف نخواهیم کرد.

براساس گزارش الجزیره، وی همچنین از آمادگی 60 تا 70 کشور برای کمک به این کشور برای عملیات امداد و نجات و دیگر کمکهای مورد نیاز خبر داد.

  براساس گزارش تلویزیون دولتی مغرب، محمد ششم پادشاه این کشور از قطر، اسپانیا، بریتانیا و امارات برای ارسال کمکها بلافاصله پس از زلزله تشکر کرده است.

در خبر دیگری در ارتباط با زلزله مراکش، سخنگوی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که یک تیم از این سازمان وارد مغرب شده است و تلاشهای امدادی برای کمک به زلزله زدگان را هماهنگی خواهد کرد.

  وی همچنین با بیان اینکه تیم سازمان ملل در حال ارزیابی دقیق نیازها است تاکید کرد که در حال حاضر نیاز به تیمهای جستجو و نجات و تیمهای پزشکی وجود دارد.

  معاون سخنگوی گوترش در ادامه افزود: وظیفه اصلی در حال حاضر فراهم کردن تیم های امدادی برای نجات افراد گرفتار در زلزله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 60 تا 70 کشور برای کمک به زلزله زدگان مغرب

آمادگی 60 تا 70 کشور برای کمک به زلزله زدگان مغرب