مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-25سياسي

کنترل تورم و گرانی مهمترین اقدامی است که دولت باید دنبال کند


امام جمعه بخش مرکزی یزد با برشمردن اقدامات دولت گفت: کنترل تورم و گرانی مهمترین اقدامی است که دولت باید با جدیت دنبال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه اظهار داشت: زندگی اربعینی یک زندگی ارزشمند و با معنا است چرا که زندگی اربعینی نمادی از زندگی دوران ظهور است و در روایات متعددی ارزش های زندگی دوران ظهور برای ما روشن شده است.

وی عنوان کرد: در جامعه مهدوی محبوب دل ها فقط حضرت مهدی (عج) است و همگان به دنبال او حرکت می کنند به مانند ملکه و زنبورهایی که اطراف او هستند و در جریان کربلا نیز این چنین است.

مدرسی با اشاره به ویژگی های جامعه مهدوی ادامه داد: اخوت ایمانی و نوع دوستی تا جایی که هرگز افراد چنین حالتی را به خود ندیده بودند، عدم دلبستگی به دنیا و سادگی و ساده زیستی و آرامشی که از جنس ارامش عاشورایی است، رفع سریع موانع برای روان سازی امور و کمک به دیگران، صبر و مقاومت در برابر م شکلات، ایثار و فداکاری در حد اعلا و هر چه فشارها بیشتر شود علاقه انسان ها نیز بیشتر می شود و این ویژگی های جامعه مهدوی است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد عنوان کرد: یاد دستاوردهای طول انقلاب و دولت سیزدهم اهمیت دارد و اگر بخواهیم خدمات دولت سیزدهم را بیان کنیم باید وضعیت زمان گذشته و به ویژه دوران تحویل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل تورم و گرانی مهمترین اقدامی است که دولت باید دنبال کند

کنترل تورم و گرانی مهمترین اقدامی است که دولت باید دنبال کند