مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:112023-09-15سياسي

امام جمعه موقت اصفهان: دشمن به دنبال ناامنی داخلی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سیدمجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: همه مشکلات زندگی را می توان با کلید تقوا باز کرد و به موفقیت هایی رسید.

وی ادامه داد: اگر ایمان و عمل صالح نباشد، بهشتی در کار نخواهد بود، بهشت برای افرادی است که از نظر اعتقادی انسان های درست و مورد تأیید باشند و تقوای الهی را پیشه خود قرار داده اند، در بهشت به روی کسی باز می شود که تقوا داشته باشد.

میردامادی تصریح کرد: باید پیامبر را در ایمان، عمل و اخلاق الگو قرار دهیم و هرکسی که از پیامبر اسلام تبعیت می کند باید مرگ بر آمریکا بگوید و امام (ره) بیان کردند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید، تاریخ آمریکا از جنایت پر است و دزد ایمان، ذخایر و معادن است و هر جنایتی از آن ها ساخته می شود.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: برخی به تفاوت رفتار اهل بیت اشاره می کنند اما باید بدانیم که رفتار آن ها براساس مصلحت زمان و جامعه بود؛ نباید برای مراجع تقلید و رهبری تکلیف ایجاد کنیم.

وی با اشاره به این که هرگونه محبت از طرق عراقی ها از سوی مقام معظم رهبری قدردانی شده است، گفت: اربعین امسال واقعا درخشید و عراقی ها در راه های مختلف، کاری نبود که انجام ندهند، در ایثار، دادن تغذیه و آبرسانی به انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان: دشمن به دنبال ناامنی داخلی است

امام جمعه موقت اصفهان: دشمن به دنبال ناامنی داخلی است