مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 23:152023-08-27سياسي

موافقت مجمع تشخیص مصلحت با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در صنایع معدنی


اعضای کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به جذب حداکثری سرمایه های داخلی و خارجی با رویکرد افزایش تولید محصولات صنایع معدنی، رأی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در این جلسه، اظهار کرد: در جلسه های پیشین بازنگری سیاست های بخش معدن، ابلاغی سال 1379 را با حضور اعضای کمیسیون و نمایندگان بخش های مرتبط پیگیری کردیم و بندهای ب و ج را به تصویب رساندیم.

انتظار داریم در جلسات آینده سایر بندهای سیاستهای کلی معدن و صنایع معدنی مورد بازنگری قرار گیرند.

مهدی هاشمی، دبیر کمیسیون زیربنایی و تولیدی هم با ارائه گزارشی از روند بررسی سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی در این کمیسیون، گفت: در مجموع 11 جلسه کمیسیون اصلی و 39 جلسه کمیسیون دبیرخانه مجمع و 79 جلسه کارشناسی به موضوع سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی اختصاص یافته و در جلسه امروز بند د این سیاست ها که به سرمایه گذاری و دیپلماسی اقتصادی مربوط است، به بحث گذاشته می شود.

اعضای کمیسیون پس از شنیدن نظر کارشناسان وزارت صنعت، معدن و تجارت، بر ارتقاء نسبت سهم معدن و صنایع معدنی در تولید ناخالص ملی، جذب حداکثری سرمایه داخلی و خارجی و تکمیل زنجیره ارزش به ویژه در طول برنامه هفتم توسعه، نظام راهبری و بهره وری در این بخش تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجمع تشخیص مصلحت با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در صنایع معدنی

موافقت مجمع تشخیص مصلحت با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در صنایع معدنی