مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-28بين الملل

یک هیئت فلسطینی برای اعلام خواسته های خود به زودی به عربستان می رود


رسانه های عبری زبان امروز دوشنبه اعلام کردند که یک هیئت فلسطینی برای بیان خواسته های خود در چارچوب رایزنی های جاری میان واشنگتن و ریاض، آماده سفر به عربستان است.

- رسانه های عبری زبان امروز دوشنبه اعلام کردند که یک هیئت فلسطینی برای بیان خواسته های خود در چارچوب رایزنی های جاری میان واشنگتن و ریاض، آماده سفر به عربستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، رایزنی ها میان عربستان و آمریکا ادامه داشته و در حال نزدیک شدن به لحظه ای است که اسراییل باید تصمیم بگیرد آیا حاضر به دادن امتیازهایی واقعی به فلسطینی ها هست یا نه .

این شبکه عبری زبان در همین چارچوب در گزارش خود آورد، یک هیئت فلسطینی برای بررسی اینکه چه امتیازهایی از اسراییل درخواست خواهد شد، به ریاض سفر خواهد کرد و انتظار می رود هیئت فلسطینی بلند پایه ظرف هفته های آتی به عربستان سفر کند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، با توجه به رایزنی ها جهت عادی سازی روابط میان تل آویو و ریاض، در حال حاضر این پرونده روی میز چهره های ارشد سیاسی و امنیتی این رژیم قرار دارد.

طبق گزارش این شبکه عبری زبان، فلسطینی ها در سفر خود به ریاض، موضوع عادی سازی روابط و خواسته های خود در این زمینه را مطرح خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هیئت فلسطینی برای اعلام خواسته های خود به زودی به عربستان می رود

یک هیئت فلسطینی برای اعلام خواسته های خود به زودی به عربستان می رود