مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:112023-08-26سياسي

42 پروژه بهداشتی و درمانی در اردبیل در حال اجرا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان ظهر امروز در جلسه با اصحاب رسانه در  سالن همایش ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: در حال حاضر 42 پروژه در نقاط مختلف استان در حوزه بهداشت و درمان در مرحله ی اجرا است و تلاش می کنیم هرچه سریع تر این پروژه ها را به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به احداث 2 بیمارستان در شهر اردبیل، افزود: عملیات عمرانی بیمارستان هزار تخت خوابی و بیمارستان نجف زاده تداوم دارد، پیشرفت فیزیکی بیمارستان نجف زاده 25 درصد است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی 2 سال گذشته 59 پروژه عمرانی، بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته بود که تعدادی از پروژه ها به بهره برداری رسیده و 15 پروژه نیز در آستانه ی افتتاح است.

  محمدیان ادامه داد: ساختمان شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های انگوت و بیله سوار با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد آماده بهره برداری است، همچنین 5 پایگاه اورژانس سال گذشته در نقاط مختلف استان افتتاح شد که امسال نیز تعدادی از پایگاه های جدید اورژانس در نقاط مختلف استان جهت خدمات رسانی به مردم به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: ساختمان های ام آر آی در بیمارستان فاطمی شهر اردبیل، بیمارستان شهدای پارس آباد و بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر در مراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 پروژه بهداشتی و درمانی در اردبیل در حال اجرا است

42 پروژه بهداشتی و درمانی در اردبیل در حال اجرا است