مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-19اجتماعي

کلاس درس بدون معلم در سال تحصیلی جدید نخواهیم داشت


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه با وجود کمبود نیروی انسانی، امسال کلاس درس بدون معلم در سال تحصیلی جدید نخواهیم داشت، گفت: 26.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه با وجود کمبود نیروی انسانی، امسال کلاس درس بدون معلم در سال تحصیلی جدید نخواهیم داشت، گفت: 26.

5 درصد حقوق دریافتی فرهنگیان خراسان جنوبی از محل قانون رتبه بندی پرداخت می شود.

سید علیرضا موسوی نژاد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه امروز با کمترین چالش در مدارس استان مواجه هستیم، اظهار کرد: همت جدی مدیران مدارس و معلمان باعث خواه شد تا در بحث تربیت و همچنین آموزش بتوانیم ارتقا یابیم.

وی با بیان اینکه مراقبت از فکر و اندیشه جوانان و نوجوانان به عنوان مهم ترین رسالت فرهنگیان شناخته شده است، تصریح کرد: معلمان در جهاد تبیین باید واقعیات را جایگزین دروغ های فضای مجازی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه باید بر موضوعات مطرح شده در مدارس حساس باشیم، گفت: مدارس، احیاگر فرهنگ اسلام انقلابی بر مبنای سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری مبتنی بر آرمان های انقلاب هستند.

موسوی نژاد با بیان اینکه وجود مدیران و معلمان متعهد، پرتلاش، با انگیزه و توانمند، شرط اول در تمدن ساز بودن مدارس است، افزود: در سال تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس درس بدون معلم در سال تحصیلی جدید نخواهیم داشت

کلاس درس بدون معلم در سال تحصیلی جدید نخواهیم داشت