مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 22:252023-09-13سياسي

زائرسرای ایلامیان در مشهد 67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


در نشست هماهنگی برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در شهر مشهد مقدس اعلام شد که پیشرفت فیزیکی پروژه ی زائر سرای ایلامیان در مشهد با 68 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

- ایسنا/ایلام در نشست هماهنگی برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در شهر مشهد مقدس اعلام شد که پیشرفت فیزیکی پروژه ی زائر سرای ایلامیان در مشهد با 68 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار امروز چهارشنبه 22 شهریورماه در نشست هماهنگی برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در شهر مشهد مقدس اظهار کرد: از ظرفیت های مختلف از جمله ظرفیت خیرین و مردم برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد استفاده شود.

وی افزود: زائرسرای ایلامیان در مشهد به عنوان یک الگو برای سایر استان ها مطرح است و باید با هم افزایی و همکاری، همه تلاش کنیم که در اسرع زمان این پروژه ی مهم به سرانجام برسد و زائرین بتوانند از آن استفاده کنند.

کریمی تبار ادامه داد: ساخت زائرسرا برای همه ی اقشار استان لازم است و می طلبد تمامی افراد تاثیرگذار همت خود را برای بهره برداری از آن به کار بگیرند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ی اربعین، ضمن قدردانی از اعضای ستاد اربعین استان، گفت: اربعین امسال کار خدمات رسانی به زوار بسیار خوب بود و شاهد مشکلات سال های گذشته نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائرسرای ایلامیان در مشهد 67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

زائرسرای ایلامیان در مشهد 67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.