مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-27سياسي

نوسازی کامل واحد بخار نیروگاه لوشان


مدیرعامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان گفت: پروژه نوسازی و بازسازی کامل واحد شماره دو بخار و تعمیرات اساسی واحدهای شماره یک بخار و شماره یک گازی نیروگاه لوشان به دست متخصصان داخلی در دولت سیزدهم با موفقیت به پایان رسید.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان گفت: پروژه نوسازی و بازسازی کامل واحد شماره دو بخار و تعمیرات اساسی واحدهای شماره یک بخار و شماره یک گازی نیروگاه لوشان به دست متخصصان داخلی در دولت سیزدهم با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، سید علیرضا موسوی از نوسازی واحد بخار نیروگاه لوشان خبر داد و اظهار کرد: انجام تعمیرات اساسی واحدهای یک و دو بخار و واحد یک گازی از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در دو سال اخیر است که منجر به پایداری تمامی واحدها و افزایش تولید برق در نیروگاه لوشان شده است.

وی ادامه داد: کار نوسازی و بازسازی کامل واحد شماره دو بخار از اسفند 1399 با اقدامات خاصی از جمله تعویض بیش از 70 کیلومتر لوله های بویلر برای اولین بار توسط متخصصان داخلی در این سطح در کشور صورت گرفت و در نتیجه این واحد در خردادماه سال جاری وارد مدار تولید شد.

مدیرعامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به در مدار بودن تمامی واحدهای این نیروگاه، میزان تولید آن بیش از 30 درصد نسبت به مردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی کامل واحد بخار نیروگاه لوشان

نوسازی کامل واحد بخار نیروگاه لوشان