مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-25سياسي

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر لزوم تکریم پزشکان و داروسازان


امام جمعه موقت گرگان با اشاره به ساده زیستی و خدمت خالصانه شهدا هفته دولت گفت: دولت مردان شهیدان رجایی و باهنر را در خدمت رسانی به مردم الگوی خود قرار دهند.

- ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با اشاره به ساده زیستی و خدمت خالصانه شهدا هفته دولت گفت: دولت مردان شهیدان رجایی و باهنر را در خدمت رسانی به مردم الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: پیروزی و پایداری حکومت ها مستلزم به رعایت اسباب و قوانینی است که هر حکومتی مطابق با اصول آن حرکت کند پیروز و در غیر این صورت با شکست مواجه خواهد شد.

وی با تاکید اینکه هر شری که به انسان ها می رسد نتیجه عواقب اعمال خود آن هاست، گفت: آنچه از سوی خداوند به انسان ها می رسد چیزی به جز خیرخواهی و نیکی نیست و نباید مصیبت ها و مشکلات را به خدا نسبت داد.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه باید زندگی که ملت های که مورد لطف الهی بوده را مورد مطالعه قرار داده و از سیره آنها الگوبرداری کنیم، گفت: وحدت و همدلی رمز موفقیت حکومت ها بوده و جوامعی که دچار تفرقه می شوند، محکوم به شکست هستند.

برقرار با اشاره به اینکه کینه توزی و تفرقه ستون فقرات یک جامعه را در هم می شکند، اضافه کرد :حکومت صالحان در یک جامعه بیانگر زندگی افراد صالح و خداجوی در آن جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر لزوم تکریم پزشکان و داروسازان

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر لزوم تکریم پزشکان و داروسازان