مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-18فرهنگي

برنده جشنواره تورنتو معرفی شد/ مردم «داستان آمریکایی» را پسندیدند


جشنواره فیلم تورنتو با رسیدن به شب پایانی خود فیلم برنده تماشاگران این دوره را معرفی و اعلام کرد «داستان آمریکایی» فیلم طنز ساخته کورد جفرسون جایزه فیلم منتخب مردم جشنواره بین المللی فیلم تورنتو را به خود اختصاص داد.

- برنده جشنواره تورنتو معرفی شد/ مردم داستان آمریکایی را پسندیدند جشنواره فیلم تورنتو با رسیدن به شب پایانی خود فیلم برنده تماشاگران این دوره را معرفی و اعلام کرد داستان آمریکایی فیلم طنز ساخته کورد جفرسون جایزه فیلم منتخب مردم جشنواره بین المللی فیلم تورنتو را به خود اختصاص داد.

فیلم داستان آمریکایی ساخته کورد جفرسون برنده جایزه تماشاگران جشنواره فیلم تورنتو 2023 شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم تورنتو با رسیدن به شب پایانی خود فیلم برنده تماشاگران این دوره را معرفی و اعلام کرد داستان آمریکایی فیلم طنز ساخته کورد جفرسون جایزه فیلم منتخب مردم جشنواره بین المللی فیلم تورنتو را به خود اختصاص داد.

به این ترتیب شانس اسکار برای این فیلم افزایش پیدا کرد.

جایزه فیلم منتخب مردم جشنواره تورنتو یکی از بهترین عوامل برای پیش بینی و شناسایی یک فیلم در فصل جوایز است؛ اما نباید فراموش کرد که جشنواره امسال به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران و حضور نیافتن آنها در جشنواره ها، با حضور نیافتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده جشنواره تورنتو معرفی شد/ مردم «داستان آمریکایی» را پسندیدند

برنده جشنواره تورنتو معرفی شد/ مردم «داستان آمریکایی» را پسندیدند