مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-12سياسي

واگذاری شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در این نشست گفت: - در نشستی با حضور دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی رسما برگزار شد واگذاری شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی در نشستی با حضور دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، ریاست شورای توسعه فرهنگ قرآنی رسما به رییس سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در این نشست گفت: یکی از تاکیداتی که هم مقام معظم رهبری و هم رییس جمهور دارند، چابک سازی دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی است؛ پیرو این موضوع مقرر شد، شورایعالی انقلاب فرهنگی در سطح شورای قرارگاهی بماند و به کار تصدی گری در امور نپردازد.

به دنبال این تصمیم، کمیته چابک سازی تشکیل شد و در آنجا بحث و بررسی هایی صورت گرفت و تصمیماتی در 17 شورای اقماری گرفته شد که این تصمیمات به شورای معین رفت و در دو جلسه در این شورا بررسی شد.

وی افزود: براساس این تصمیم ها، مقرر شد فعالیت شورای توسعه قرآنی در چارچوب مشخص به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شود و سازمان تبلیغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی

واگذاری شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی