مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-12دانش

کاهش اثر کنکور برای ورود به دانشگاه ؛ عادلانه یا غیرعادلانه؟


اگرچه وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی بر کاهش اثر کنکور تاکید دارند، اما مخالفان می گویند چنین طرحی برای ورود به دانشگاه عادلانه نیست.

- کاهش اثر کنکور برای ورود به دانشگاه ؛ عادلانه یا غیرعادلانه؟ روزنامه اعتماد نوشت: اگرچه وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی بر کاهش اثر کنکور تاکید دارند، اما مخالفان می گویند چنین طرحی برای ورود به دانشگاه عادلانه نیست.

روزنامه اعتماد نوشت: زنی 28 ساله از استانی محروم و خانواده ای فرودست که 10 سال پیش از سد مستحکم کنکور سراسری 1393 گذشت و بر کرسی یکی از رشته های زیرمجموعه علوم پزشکی در دانشگاهی دولتی نشست، چهارسال بعد درسش را تمام کرد، طرحش را در بیمارستان ایلام گذراند و حالا هم کارمند یکی از بیمارستان های تهران است، اما می خواهد شانسش را برای رشته پزشکی و آن طور که خودش می گوید: پیشرفتی که حقش است محک بزند؛ او یکی از ده ها داوطلب کنکور یا خانواده آنهاست که در روز های گذشته در تماس با اعتماد خواستار پیگیری و اصلاح مصوبه ای درباره کنکور شده اند و می گویند اگر دغدغه های شان رسانه ای شود امکان پیگیری جدی تر مجلس بالا خواهد رفت.

  همین زن عضو کادر درمان بیمارستانی در تهران، دلیل و منطق چنین پیگیری ای را به این شکل مطرح می کند که در کنکور 10سال پیش به دلیل شرایط غیرانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اثر کنکور برای ورود به دانشگاه ؛ عادلانه یا غیرعادلانه؟

کاهش اثر کنکور برای ورود به دانشگاه ؛ عادلانه یا غیرعادلانه؟