مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-17اجتماعي

تغییر ساعت توزیع بار و کالا در پایتخت/ بازگشت 430 اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی گلشنی در تشریح اقدامات شهرداری تهران و اتخاذ تمهیدات و آمادگی برای بازگشایی مدارس، گفت: شهرداری تهران ستاد استقبال از مهر را هر ساله در آستانه مهر ماه تشکیل می دهد تا هماهنگی های لازم برای افزایش آمادگی انجام .

- جزییات تمهیدات ترافیکی ستاد استقبال از مهر در تهران اعلام شد تغییر ساعت توزیع بار و کالا در پایتخت/ بازگشت 430 اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران برای آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی گلشنی در تشریح اقدامات شهرداری تهران و اتخاذ تمهیدات و آمادگی برای بازگشایی مدارس، گفت: شهرداری تهران ستاد استقبال از مهر را هر ساله در آستانه مهر ماه تشکیل می دهد تا هماهنگی های لازم برای افزایش آمادگی انجام شود که امسال نیز این ستاد از مرداد ماه تشکیل شده و ذیل آن پنج کارگروه در حوزه شناورسازی ساعت کار، کارگروه اطلاع رسانی و آموزش، کارگروه خدمات عمومی، کارگروه سرویس مدرسه و کارگروه بار و کالا تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این پنج کارگروه فعالیت های خود را به صورت مستمر انجام داده و مصوباتی داشته اند، گفت: در قالب هماهنگی های انجام شده با کارگروه ها برنامه هایی برای مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت توزیع بار و کالا در پایتخت/ بازگشت 430 اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی

تغییر ساعت توزیع بار و کالا در پایتخت/ بازگشت 430 اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی