مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:202023-08-27اقتصادي

6 طرح گلخانه ای با اشتغالزایی 259 نفر در پارس آباد افتتاح شد


همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، 6 طرح گلخانه ای با اشتغالزایی 259 نفر با اعتبار 271 میلیارد تومان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل عصر یکشنبه در چهارمین روز از هفته دولت در سفر به شهرستان پارس آباد، از پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

سید کمال الدین میرجعفریان از پروژه چهار بانده سربند به سه راهی مشگین شهر بازدید کرده و سپس با حضور در شهرک گلخانه یک هزار و 600 هکتاری با افتتاح طرح های سرمایه گذاری تولید محصولات گلخانه ای از زیرساخت ها و واحدهای در حال ساخت و آماده بازدید کرد.

وی با حضور در شهرک گلخانه ای یک هزار و 600 هکتاری، 6 طرح گلخانه ای با اشتغالزایی 259 نفر و با اعتبار 271 میلیارد تومان را افتتاح کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین جاده رینگ دور دریاچه شهرک مغان را افتتاح کرده و سپس با یکی از خانواده های معظم شهدا در شهر پارس آباد دیدار کرد.

میرجعفریان کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی 152 واحد از نهضت تولید مسکن در مسکن مهر و افتتاح پروژه تقویت و برق رسانی روستایی در یکی از محلات آغدام نیز از دیگر برنامه های وی در این سفر بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با حضور در خیابان ستارخان شهر پارس آباد، بهسازی و اجرای مسیر سلامت خیابان ستارخان را اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طرح گلخانه ای با اشتغالزایی 259 نفر در پارس آباد افتتاح شد

6 طرح گلخانه ای با اشتغالزایی 259 نفر در پارس آباد افتتاح شد