مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-10سياسي

انگشت دست شهروند قوچانی طعمه سگ ولگرد شد


سه شب پیش یک قلاده سگ ولگرد در منطقه فرهنگیان 3 قوچان به تعدادی از شهروندان حمله کرده که متأسفانه در این حادثه انگشت شست یکی از شهروندان قوچانی طعمه دندان های این سگ ولگرد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحادثه را اینگونه روایت و اظهار کرد: روز پنج شنبه حوالی ساعت 5 عصر درب منزل مشغول تعمیرات و بنایی بودم که احساس کردم چیزی از پشت لباسم را گرفته است.

مصطفی علی نژاد ادامه داد: ابتدا فکر کردم شخصی لباسم را گرفته اما بعد متوجه شدم یک سگ است؛ دستم را به طرفش آوردم تا دور شود اما سگ به دستم چسبید و هر چی دور می کردم دور نمی شد.

وی با بیان اینکه این سگ مثل گرگ فقط حمله می کرد و نمی توانستم به هیچ طریقی آن را از خود دور کنم، اظهار کرد: سگ از همان ابتدا دستم را گاز گرفت و انگشتم جدا شد؛ متأسفانه به یکی دیگر از همسایه ها که مرد تقریباً 45 ساله بود نیز حمله کرده و به او هم آسیب رساند.

علی نژاد افزود: فکر می کنم یکی از همسایه ها سگ را با چوب یا چاقو از پا درآورد و در این اتفاق انگشت شست دست چپم قطع شد و 4 سوراخ با عمق یک سانتی در پا و 3 سوراخ در پشتم به جا مانده است.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه بیمارستان قوچان برای انگشت قطع شده نتوانستند کاری انجام دهند در بیمارستان امدادی مشهد بستری هستم اما اینجا هم نتوانستند انگشتم را پیوند بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگشت دست شهروند قوچانی طعمه سگ ولگرد شد

انگشت دست شهروند قوچانی طعمه سگ ولگرد شد