مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 07:072023-09-20اقتصادي

اجرای دریابست 10 روزه در آبهای هرمزگان


مدیرکل شیلات هرمزگان در کمیته مدیریت صید استان هرمزگان از اجرای طرح دریابست ازسی ام شهریور تا هشتم مهرماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان امروز در کمیته مدیریت صید این استان با اشاره به صید بالغ بر 321 هزار تن انواع آبزیان و وجود بالغ بر 35 هزار نفر صیاد و چهار هزار و 500 فروند شناور صیادی در استان هرمزگان گفت: هرمزگان به عنوان قطب صید و صیادی کشور و دارای عنوان بزرگترین جامعه صیادی و رتبه اول صید و صیادی کشور مطرح است.

وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح دریابست گفت: با اجرای طرح دریابست و با توجه به عدم دریاروی شناورهای صیادی امکان تخلف شناورهای صیادی به کمترین حد ممکن می رسد و نقش بسزایی در کاهش فشار بر ذخایر آبزیان دارد.

بارانی با اشاره به ممنوعیت صید همه آبزیان در زمان دریابست، افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده این طرح قبل از شروع فصل صید میگو و در صیدگاه های شرق جاسک تا برکه سفلین در شهرستان بندرلنگه انجام می شود.

وی با اشاره به همکاری استانداری، نیروهای نظامی و انتظامی، پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان و همه دستگاه های مرتبط در اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: در مدت اجرای این طرح در صورت مشاهده کوچکترین تخلف در کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی و محاکم قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دریابست 10 روزه در آبهای هرمزگان

اجرای دریابست 10 روزه در آبهای هرمزگان