مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-24سياسي

افتتاح 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 455 میلیارد تومان در قروه


همزمان با هفته دولت 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 455 میلیارد تومان در قروه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل فعله گری چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته نخست شهریورماه، به پاس تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه عالی ترین درجه انسانیت را به تصویر کشیدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

وی افزود::تعهد صادقانه و فعالیت خالصانه به عنوان قدر مشترک خدمتگزاری در میان دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارمندان دستگاه ها عینیت یافته است تا درجه والای خدمت شایسته به ملت را ارائه کنند.

فرماندار قروه تصریح کرد: بدون شک اقدامات و فعالیت های انجام شده در دولت مرهون زحمات و تلاش صادقانه بزرگ مردان و زنانی است که در نقاط مختلف میهن پهناور اسلامی به خدمت مشغولند.

فعله گری اعلام کرد: همزمان با هفته دولت 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 455 میلیارد تومان در شهرستان قروه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی به برنامه های هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، بهره برداری از پروژه های گاز رسانی و برگزاری میز خدمت با حضور مدیران ادارات در نماز جمعه از مهمترین برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 455 میلیارد تومان در قروه

افتتاح 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 455 میلیارد تومان در قروه