مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-09سياسي

بندرعباس و تخریب المان های شهری؛ واقعیتی تلخ اما قابل پیشگیری


تخریب المان های شهری واقعیتی تلخ در بندرعباس و شاید در بسیاری از شهرهای کشورمان باشد که به عزم عمومی برای مقابله با این حرکت ضد فرهنگی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی حسین آخوندی از فعالان حوزه اجتماعی بندرعباس با ابراز نگرانی از افزایش تعدی به المان های شهر گفت : واقعیت تلخی است اما بخش قابل توجهی از خدمات عمومی شهرداری توسط عده ای بی فرهنگ  تخریب شده و یا به سرقت می رود،  برخی به دلایل مختلف دست به تخریب این المان ها زده و علاوه بر هدر دادن سرمایه های شهر ، چهره شهر را نازیبا می کنند پدیده وندالیسم و تخریب اموال عمومی توسط افراد نادان همواره چالش بیشتر شهرهای کشور از جمله بندرعباس  است لذا هر شهروند در هر منطقه ای که زندگی می کند باید احساس تعلق خاطر به وسایل عمومی شهرش داشته باشد و این امر باعث جلوگیری از تخریب اموال عمومی می شود.

به گفته آخوندی، با توجه به میزان تخریب فضای سبز و المان های شهر و سرقت تجهیزات خدمات شهری بهتر است شهرداری بندرعباس برای برای حراست از بیت المال اقدام به جذب تعدادی نگهبان کند.

وی افزود: البته منکر فرهنگ سازی در این زمینه نیستیم و ضروری است تا هر شهروند خود را نسبت به اموال عمومی شهر دغدغه مند بداند و وقتی تخریب یک وسیله عمومی و یا درخت و فضای سبز را می بیند، از کنار آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرعباس و تخریب المان های شهری؛ واقعیتی تلخ اما قابل پیشگیری

بندرعباس و تخریب المان های شهری؛ واقعیتی تلخ اما قابل پیشگیری