مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-14سياسي

آمار شگفت انگیز حضور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین در ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در یادداشتی کوتاه درباره حضور پرشور مردم در آیین جاماندگان اربعین در شهر های مختلف کشورمان نوشت و از همراهی 14 میلیون .

- رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حضور 14 میلیون نفر، در آیین راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر های مختلف کشور خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در یادداشتی کوتاه درباره حضور پرشور مردم در آیین جاماندگان اربعین در شهر های مختلف کشورمان نوشت و از همراهی 14 میلیون دلداده حسینی در این آیین راهپیمایی خبر داد.

همچنین رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: راهپیمایی جاماندگان در بیش از 600 شهر و 6300 روستا در طول بیش از 5 هزار کیلومتر و با حضور بیش از 8‍500 موکب، حسرت و حرارت قلوب حدود 14 میلیون دلداده حسینی را نشان داد که امتداد مشایه را تا ایران اسلامی کشاندند.

گفتنی است آمار حضور ایرانیان در مسیر نجف تا کربلا در اربعین امسال هم با ثبت بیش از 4 میلیون 200 هزار نفر، بیشترین حضور ایرانی ها در این مراسم در تمام سال های قبل را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار شگفت انگیز حضور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین در ایران

آمار شگفت انگیز حضور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین در ایران