مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-26حوادث

سرقتی از بهنام ابوالقاسم پور صورت نگرفته است


رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: هیچگونه سرقتی از بهنام ابوالقاسم پور صورت نگرفته است.

- سرهنگ بابک نمک شناس رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت وگو با فارس اظهار کرد: در پی انتشار فیلم و خبری با موضوع بستری شدن بهنام ابوالقاسم پور ( پیشکسوت فوتبال کشور ) در یکی از بیمارستان های تهران بواسطه ضرب و جرح توسط سارقین زورگیر ، بلافاصله موضوع در دستور کار رسیدگی پلیس تهران بزرگ قرار گرفت .

 رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ادامه گفت افزود: با بررسی سوابق مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مشخص شد که از زمان انتشار فیلم و خبر مربوطه در شبکه های اجتماعی و طرح خبر سرقت از آقای بهنام ابوالقاسم پور ، هیچگونه تماسی در این خصوص با پلیس صورت انجام نشده است .

وی ادامه داد: مأموران کلانتری 134 شهرک قدس با مراجعه به بیمارستان محل بستری شدن بهنام ابوالقاسم پور به تحقیق از ایشان پرداختند .

نمک شناس به روایت ماجرا از زبان ابوالقاسم پور اشاره و تصریح کرد:بهنام ابوالقاسم پور در شرح ماجرای درگیری منجر به ضرب و جرح خود ، اینگونه به مأموران اعلام کرده است در ساعت 13:30 مورخه 2 شهریور ماه از جنوب به شمال اتوبان [ شهید ] چمران با خودروی شخصی در حال حرکت بودم که یک دستگاه سمند سفید رنگ با دو س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقتی از بهنام ابوالقاسم پور صورت نگرفته است

سرقتی از بهنام ابوالقاسم پور صورت نگرفته است