مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-29اجتماعي

پذیرش 1499 معلم از طریق کنکور در فارس


سرپرست دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: یک هزار و 499 معلم متعهد به خدمت از طریق کنکور در دانشگاه فرهنگیان فارس پذیرش شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش زارع شیبانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: نباید به موضوع تربیت معلم و آموزش این افراد بی توجه بود؛ زیرا معلمان تربیت کننده نسل های آینده اند.

وی افزود: در راستای تربیت نسلی موفق باید معلمانی موفق و توانمند داشت؛ ازاین رو معلم بودن یک هنر و حرفه ای بسیار سخت اما شیرین است.

زارع شیبانی تأکید کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته تا سال 1404 بیش از 17 میلیون دانش آموز در کشور وجود خواهد داشت؛ ازاین رو یکی از استان هایی که با کمبود معلم مواجه خواهد شد استان فارس است.

او افزود: تلاش های مستمری برای جذب دانشجو معلم در استان فارس صورت گرفته است؛ اما به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها جذب دانشجو معلم تاکنون میسر نبوده است.

زارع شیبانی با بیان اینکه امسال تعداد یک هزار و 499 نفر معلم متعهد به خدمت به صورت بورسیه در کنکور پذیرش شده است، گفت: بر اساس ماده 28 در سال جاری تعداد شش هزار نفر از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها در استان به عنوان مهارت آموز از سوی دانشگاه فرهنگیان پذیرش می شوند و در پایان کد استخدام رسمی دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 1499 معلم از طریق کنکور در فارس

پذیرش 1499 معلم از طریق کنکور در فارس