مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-21سياسي

برنامه های کنگره 3000شهید نباید محدود به گروه خاصی شود


رییس شورای سیاستگذاری کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان و نماینده ولی فقیه در استان سمنان معتقد است که برنامه های دومین کنگره بزرگ سرداران و 3000 شهید این استان نباید محدود به گروه و قشر خاصی شود.

- ایسنا/سمنان رییس شورای سیاستگذاری کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان و نماینده ولی فقیه در استان سمنان معتقد است که برنامه های دومین کنگره بزرگ سرداران و 3000 شهید این استان نباید محدود به گروه و قشر خاصی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، 30 شهریورماه در نشست دومین کنگره سه هزار شهید استان ضمن تقدیر از مسوولان و عوامل این کنگره بزرگ اظهار کرد: حضور در جلسات شهدایی را توفیق و افتخاری برای خود می دانم .

وی با تقدیر از برگزاری منظم جلسات ستاد کنگره و کمیته های اجرایی و تخصصی آن افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در حوزه ایثار و شهادت فرمودند: باید این اقدامات 100 برابر شود ، لذا باید به صورت جدی در این زمینه اقدام کرد.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: برنامه های حوزه ایثار و شهادت نباید منوط و محدود به قشر یا گروهی خاص شود و باید تلاش،کرد تا همه اقشار را در این خصوص مشارکت دهیم.

مطیعی با بیان اینکه هدف از برگزاری کنگره ها اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و تاثیر گذاری آن است ادامه داد: درگیر نمودن تمامی اقشار و گروهها در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کنگره 3000شهید نباید محدود به گروه خاصی شود

برنامه های کنگره 3000شهید نباید محدود به گروه خاصی شود