مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-29ورزشي

حرف آخر عبدالکاظم طالقانی: تیم فوتبال نفت گچساران متعلق به خوزستان است


نهایتا تصمیم این است که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران متعلق به استان خوزستان بوده و در خوزستان باقی می ماند اگر کسی بخواهد کار دیگری کند از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج چند وقتی هست که حاشیه های زیادی در اطراف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که به تازگی به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه یافته وجود دارد تیمی که می بایست اولین بازی خود را در لیگ دسته اول فوتبال کشور روز 12 شهریور انجام دهد.

اما متاسفانه این تیم اکنون بلاتکلیف است از یک طرف برخی ها در استان کهکیلویه و بویراحمد ادعا دارند که این تیم متعلق به گچساران بوده و در عوض و در طرف مقابل مسئولان خوزستان از جمله عبدالکاظم طالقانی رییس هیئت فوتبال استان خوزستان نظر دیگری دارد.

 برای پی بردن به ماجرا، گفتگویی با طالقانی رییس هیئت فوتبال استان خوزستان انجام دادیم طالقانی در گفتگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یک تیم دسته دوم متعلق به حفاری نفت بود که نتوانستند آن تیم را مدیریت و اداره کنند و در پی قراردادی آن را به مناطق نفت خیز جنوب تحویل دادند.

وی گفت: از استان کهگیلویه و بویراحمد و گچساران عده ای پیش ما آمدند و گفتند این تیم به گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد برود که من به آنها گفتم اجازه نمی دهم تیم از استان جدا شود و به جای دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف آخر عبدالکاظم طالقانی: تیم فوتبال نفت گچساران متعلق به خوزستان است

حرف آخر عبدالکاظم طالقانی: تیم فوتبال نفت گچساران متعلق به خوزستان است