مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-13دانش

واکنش وزیر علوم به ادعای اخراج اساتید از دانشگاه ها


هیچ موقع یک دانشگاه به ناحق و به صورت غیرقانونی عذر سرمایه های ارزشمند خودش را نمی خواهد و استادان دانشگاه افتخارآفرینان جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره ادعای اخراج اساتید از دانشگاه ها، گفت: طبیعی است یک عضو هیأت علمی علاوه بر نظم و انضباط آموزشی باید نظم و انضباط اداری، پژوهشی و فرهنگی را هم رعایت کند.

  وی افزود: دانشگاه ها مستقل هستند و اعضای هیأت علمی را در هیأت اجرایی جذب شان بررسی می کنند، براساس گزارشاتی که از گروه های آموزشی دانشکده ها می آید تصمیماتی اتخاذ می کنند؛ بنابراین طبیعی است اگر یک عضوی احساس کند که ظلمی در حقش شده، قانون مسیرش را باز گذاشته و می تواند با مراجعه به قانون تقاضای تجدیدنظر بدهد و تجدیدنظر هم از مراجع قانونی خودش پیگیری و سعی می شود هم به منافع فردی و هم به منافع ملی توجه شود.

* دانشگاه ها به ناحق عذر هیچ استادی را نمی خواهند وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: واقعاً اینطور که به اخراج اساتید در فضای مجازی پرداخته شده، اینگونه نیست و هیچ موقع یک دانشگاه به ناحق و به صورت غیرقانونی عذر سرمایه های ارزشمند خودش را نمی خواهد، استادان دانشگاه افتخارآفرینان جامعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر علوم به ادعای اخراج اساتید از دانشگاه ها

واکنش وزیر علوم به ادعای اخراج اساتید از دانشگاه ها