مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-01سياسي

امام جمعه اردبیل: راهپیمایی اربعین مانور عظیم قدرت اسلام است


راهپیمایی اربعین مانور عظیم قدرت اسلام است.

هیچ دینی و حزبی نتوانسته چنین جمعیتی جمع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که با حضور پرشور و گسترده نمازگزاران و اقشار مختلف مردم در محل مصلای اردبیل برگزار گردید با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای در دیدار اخیر با جمعی از مردم اردبیل اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ملاقات با دست اندرکاران کنگره 3400 شهید استان اردبیل فضائلی در شان استان اردبیل بیان فرمودند که هیچ نقطه ایران حائز آن نیست.

وحدت و یکپارچگی ایران امروز ما و بلکه وجود ایران عزیز ما مرهون تلاش صفویه از خطه اردبیل است یعنی الان نیز همه ما در کنار سفره صفویه هستیم و به تعبیر محیط طباطبایی اگر اردبیل نبود ایران نبود.

وی افزود: بعد از سقوط ساسانیان اولین انسجام در سطح کلان کشور ایران توسط صفویه صورت پذیرفت و یک امپراتوری عظیم که 40 درصد آن در حال حاضر دست ما رسیده است تشکیل گردید و شان ملت ما را تا عنان السماء بالا برد.

انتشار مذهب اهل بیت در سراسر ایران از اردبیل شروع شد امام جمعه اردبیل ادامه داد: دوم اینکه انتشار مذهب اهل بیت در سراسر ایران از اردبیل شروع شد یعنی اردبیل ایران را به فضیلتی استثنایی که موالات با اهل بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: راهپیمایی اربعین مانور عظیم قدرت اسلام است

امام جمعه اردبیل: راهپیمایی اربعین مانور عظیم قدرت اسلام است