مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-12سياسي

دوره آموزش قرآن کریم در لبنان برگزار شد


با پایان یافتن دوره آموزش قرآن کریم با شعار «فلسطین محور وحدت و قدس آرمان مقدس ماست» در لبنان، گواهی پایان این دوره به شرکت کنندگان اهدا شد.

- با پایان یافتن دوره آموزش قرآن کریم با شعار فلسطین محور وحدت و قدس آرمان مقدس ماست در لبنان، گواهی پایان این دوره به شرکت کنندگان اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، مراسم اختتامیه دوره تابستانی آموزش قرآن کریم با شعار فلسطین محور وحدت و قدس آرمان مقدس ماست در مسجد و دانشکده الدعوه الاسلامیه بیروت برگزار شد.

در این مراسم، سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی کشورمان، شیخ عبدالله جبری، دبیرکل جنبش امت، جمعی از علمای اهل سنت و مدرسین کلیه الدعوه و کودکان و نوجوانان لبنانی، فلسطینی و سوری منطقه صبرا و شاتیلای بیروت و اولیای ایشان حضور داشتند.

باقرزاده در سخنانی، اظهار کرد: پیامبر اعظم(ص) به ما دستور می دهند که در شرایط فتنه به قرآن پناه ببریم.

امروز با نگاهی به اوضاع دنیای اسلامی شاهد فتنه های گوناگونی هستیم؛ از طرفی فتنه مذهبی با هدف ایجاد اختلاف در امت اسلامی و از سوی دیگر، فتنه انحرافات اخلاقی با هدف ایجاد تزلزل در بنیان خانواده و سلول های اساسی تشکیل دهنده جامعه اسلامی و فتنه اشغالگری رژیم صهیونیستی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش قرآن کریم در لبنان برگزار شد

دوره آموزش قرآن کریم در لبنان برگزار شد