مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-12اجتماعي

ثبت نام 1280 متقاضی زمین طرح جوانی جمعیت در استان قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، میرزاعلی احمدی در مراسم قرعه کشی واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت به خانواده های دارای سه فرزند به بالای شهر شال اظهار کرد: 15 قطعه زمین به مساحت 150 تا 200 مترمربع به خانواده های مشمول طرح در شال تعلق گرفت.

وی افزود: تا ابتدای شهریور ماه امسال هزار و 280 نفر در استان قزوین که مشمول ماده 3 و 4 طرح قانون جوانی جمعیت می شوند، ثبت نام کرده اند و این قطعه زمین ها بعد از پرداخت هزینه های آماده سازی در اختیار متقاضی قرار می گیرد و ساخت و ساز به عهده خود فرد است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص روند واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر، گفت: به استناد ماده 4 قانون جوانی جمعیت به هر یک از متقاضیانی که فرزند سوم و بیشتر آنها پس از تصویب قانون جوانی جمعیت متولد شده باشند یعنی فرزند سوم آن ها متولد 24 مهرماه 1400 به بعد باشد یک قطعه زمین حداکثر تا 200 متر مربع در شهر مورد تقاضا واگذار می شود .

این مسوول اضافه کرد: بابت بهای زمین مبلغی از متقاضیان  دریافت نمی شود و زمین کاملا به صورت رایگان در اختیار آنان قرار میگیرد و مبلغی که گفته می شود صرفاً بابت هزینه آماده سازی اراضی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1280 متقاضی زمین طرح جوانی جمعیت در استان قزوین

ثبت نام 1280 متقاضی زمین طرح جوانی جمعیت در استان قزوین