مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-26بين الملل

لیبرمن: ادامه کار کابینه نتانیاهو حتی برای یک روز ممنوع است


وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی در انتقاد از سیاست های کابینه رژیم در فلسطین اشغالی به بنیامین نتانیاهو تاخت و گفت که ادامه کار کابینه نتانیاهو حتی برای یک روز ممنوع است، - وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی در انتقاد از سیاست های کابینه رژیم در فلسطین اشغالی به بنیامین نتانیاهو تاخت و گفت که ادامه کار کابینه نتانیاهو حتی برای یک روز ممنوع است، زیرا او تهدیدی موجودیتی برای اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آویگدور لیبرمن، رییس حزب خانه ما و وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) بار دیگر با اشاره به ادامه بحران داخلی در فلسطین اشغالی و تداوم اعتراضات به تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی و همچنین تحولات کرانه باختری، از عملکرد چند ماهه کابینه نتانیاهو به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیا الوطن، لیبرمن گفت: نتانیاهو هم در مقوله امنیت و هم در قدرت شکست خورده است و ادامه کار کابینه او حتی برای یک روز ممنوع است زیرا او تهدید موجودیتی برای اسراییل است .

لیبرمن همچنین با اشاره به تحولات کرانه باختری و عملیات های استشهادی پیاپی فلسطینیان در این منطقه، خطاب به وزیر افراطی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: ایتامار بن گویر مسئول از دست دادن کنترل اسراییل در کرانه باختری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرمن: ادامه کار کابینه نتانیاهو حتی برای یک روز ممنوع است

لیبرمن: ادامه کار کابینه نتانیاهو حتی برای یک روز ممنوع است