مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-22سياسي

سوال حجت الاسلام انصاریان از ثروتمندان + فیلم


درباره اسراف برخی ثروتمندان برای تجمل گفت: آیا یک ثروتمند هم نوع و هم خون انسان ها نیست، پس چه دلیلی دارد این هزینه های سنگین وقف او باشد؟! - شیخ حسین انصاریان ـ استاد اخلاق ـ درباره اسراف برخی ثروتمندان برای تجمل گفت: آیا یک ثروتمند هم نوع و هم خون انسان ها نیست، پس چه دلیلی دارد این هزینه های سنگین وقف او باشد؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان ـ استاد حوزه و اخلاق ـ در سخنانی پیرو موضوع اشرافی گری و صرف هزینه های بیهوده از سوی برخی از ثروتمندان گفت: یک انسان ثروتمند مگر هیچ پیوندی با انسان های دیگر ندارد، مگر انسان ها از طریق آدم(ع)، برادر و خواهر یکدیگر نیستند.

وی ادامه داد: برخی از ثروتمندان خانه ای می سازند که صدمیلیارد هزینه ساخت و 30میلیارد هزینه اسباب آن می شود، ثروتمند دیگر یک سواری پنج میلیاردی می خرد، توجه داشته باشید این رفتارها عقلی، شرعی و اخلاقی نیست برای اینکه کنار این ثروت هزینه شده صدها گرسنه و محتاج قرار دارند.

این استاد اخلاق تاکید کرد: آیا از نظر عقلی حق نیازمندان ضایع نشده است، حتی قرآن و روایات می گویند که ثروت خانه، ماشین و اسباب منزل تنها وقف شخص ثروتمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال حجت الاسلام انصاریان از ثروتمندان + فیلم

سوال حجت الاسلام انصاریان از ثروتمندان + فیلم